Klarvaken före tuppen

Hoppsan, 04:49 slår jag upp ögonen och är klarvaken. Kanske beror på att jag somnade klockan sju igårkväll. Haha, något slags bakslag möjligtvis. Om vi börjar från söndag. Jag, mina två kusiner och deras mamma for på Arcusmässan. Mycket fint hade dom, men jag blev snål och höll hårt i pengarna. Efter det åkte jag till pappa på söndagsmiddag. Regnet öste ner och jag tog mig inte hem. Så det blev att sova över. Somnade relativt tidigt ändå. Upp klockan sju på måndag morgon. En mysig dag med mina småsyskon och A-K blev det. Vi åkte ut på skokanonen och på kupan, enligt mina önskemål. Gjorde faktist några fynd. Billigt och bra. Hann även med att baka bröd igår som vi ska ha till Valborgsmiddagen. Vi blir närmare bestämt 19 pers. Ska bli riktigt roligt!!

OCH IDAG KOMMER JONNA HEM!!!! Babeeeeee!

Funderar på om jag ska sova lite till. klockan är ju ingenting. Nog för att jag ibland stiger upp denna tid men, arrh. Plus att jag har så jävla ont i ryggen. Borde inte sitta som en ostbåge framför datorn. Nej, idag har jag mycket att göra. Tjiiiiiipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0