emmaandersson


Söndag måndag tisdag och snart var det minsann fredag igen. Jobba har jag gjort och jobba blir det hela veckan ut. Ledig i fyra dagar sen, vaaad faan ska jag göra i fyra dagar? Kanske får ta upp rollen som hemmafru igen, städa diska laga mat och baka bröd. Ja mmmmm. Ibland händer det. Hade tänkt mig en vit helg med mycket sol. Snälla ge mig sol. Och varför ska jag bli så jävla röksugen när det är fint väder? Minns förra våren, krr. Jag och Maja gjorde nog inte annat än att häcka på hennes balkong dagarna i ända med liter vis av kaffe och ziiiiig. Mina lungor blev förmodligen som natten. De var en konstig vår. Den här bli defenitivt annorlunda.. hrrm. Förra våren var en lång evighet. Jag väntade på studenten och på flytten till Stockholm. Vilken story de blev va, Stockholm alltså. Snurrigt galet snurrigt galet snurrigt galet. Vet faktiskt inte riktigt hur jag ska beskriva det. För det finns inget bra ord. Ord ord ord ord ord ord ord.

emmaandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0