Dom tomma stegen

Hej. Igår var en dag fylld av luft och andetag. Jag cyklade och promenerade långa sträckor. Lagade världens godaste makaronipudding á la EMMA. Sen var de dags att cykla lite till, med Edvin. Har för övrigt fått min sjal som han köpte åt mig i Egypten. Lite tufft liksom.

Idag är det strålande sol, har suttit ute på balkongen och solat lite. Nu blir det en kopp kaffe och fylla IPODen med ny musik. Sedan ska jag bajka iväg till jobbet. Jaaa nu har jag haft min semester. Min lediga vecka. Åh, jag tror fan jag ska cykla iväg redan nu, så jag kan ta det lugnt och njuta av solen. Vägen fram till storheden är så mysig. En skogsstig nere vid vattnet. Kan det bli bättre liksom? Jiiiiik. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0