Dear saturday!

Oj, är klockan redan över åtta? Jävlar vad tiden springer iväg. Hade en ypperligt trevlig kväll igår hemma hos min kompis Tim. Min mat blev god och biffarna blev porösa (eh?). Drack en flaska rödtjut och cider som smakade vin. Några öl och en skål med vindruvor till efterätt. Vi snackade mest skit och Tim trodde att jag var en hund. Blev trött nångång efter midnatt och somnade sött. Vaknade klockan åtta i morse och kände mig inte alls bakis. Jag tog en dusch med lånad handduk och herr schampoo. Fick kaffe och 4 säsonger av Simpsons. GALET! Hur kan man ge bort en hel dvd-serie?

Tog bussen tillbaka till Luleå klockan 10 och pappa och småsystrarna hämtade upp mig på stationen. Vi brummade iväg till en loppis på Hedskolan på Bergnäset. Inga fynd där men gjorde några på Kupan som vi åkte till senare. En grymt fin sjal. Nu har jag fleera nya. Lite nagellack från kicks för mina sista kronor på presentkortet hann jag också göra av med. Sedan bar de av på födelsedagskalas. Min systers kusin fyllde åtta.

Vad mer har jag gjort idag? Jo! Eftersom det har varit strålande väder har jag tagit mig en lååååång skön cykeltur. Hyrde en film och köpte en tidning. LÖRDAGSGODIS LIKSOM! Och nu sitter jag och väntar på att Evelina ska duscha klart så vi kan hitta på något. Ja, hon är här hemma hos mig. Idag är det tydligen dusch-lånar-dagen.

De var allt! Nu ska vi hitta på bus! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0