the boy with the bubblegun


ryck upp dig i moroten nu och sluta halka runt på bananskal


saker som irriterar mig
saker som irriterar mig
saker som irriterar mig


när något går snett
när jag sviker mig själv
när saker inte FUNGERAR


låset på toan sitter löst
och om man låser dörren
(vilket man bör göra)
o de trillar ner
är man fast för alltid
eller så
utbildar man sig till en fixar frasse
om inte
får du sitta där inne
och andas in
de härliga dofterna
från thairestaurangen
som tränger sig in genom ventilerna


de är unk unk unk
klunk
kvälj
kväljning
du kväljs


kväljs? what?


nu spårar det. e4a.


Kommentarer
Postat av: tangoberra

you're sick, do you know that?

2007-11-06 @ 00:03:52
Postat av: Anonym

asså.. var det här det började. Jag kommer att läsa allt detta en annan kväll, måste sova nu.. :) Godnatt!

2009-10-13 @ 02:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0