Sweet as suuugar!

Jobb sa bob! Jajjemen, hela dagen har man slitit som en myra som bär på barr till stacken. Jag börjar åtminstone bli lite bättre på att göra latte's. Om de nu är något att vara stolt över vet jag inte, men det är fullständigt nödvändigt att kunna (iaf på mitt jobb). Hulkade hemmåt vid sjutton tiden med onda fötter och trötta ben.
Efter jobbet ringde jag och pratade med den gulliga kvinnan på väderkvarnen, hon är uppriktigt sagt jätteglad för att jag ska komma till helgen och jobba med dem! Att jag får bli en i deras lilla gäng! Haha, de känns kanon!

Dock fick min syster mig väldigt rörd idag. Hon hade spelat in en film på sig själv och gick runt i lägenheten där hemma och så fick mamma prata en snutt, och hennes pojkvän. Sen fick jag se mitt kära älskade rum och såklart Abbe och Mirjam! Kunde inte hjälpa det, var tvungen att fälla några tårar! Heh. Sorligt men sött.

Nu börjar mina fingrar strejka rejält och då finns det bara en sak att göra! Soooooova! Guuu' så underbart! Tänk den som uppfann sömnen? Fast han blev ju knappast rikare på de. Skämt o sido. Gojävlanatt!


Kommentarer
Postat av: josefin

äääeh, ingen fattar ju vad det handlar om xD HAHA..

ja men åh, avis ja e på dig som får se honom om 1 vecka, hade gärna sett honom igen :) wihooo ... men men, han var grym igår, fast jag tkt inte det slog piteå :P

2007-11-16 @ 19:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0