Stockholms kyss


Jag får verkligen inte bukt på de här med dygnsrytmen. Så jävla illa just nu, ska upp kl 06 och hinna sova så att jag är pigg när jag kliver upp. Hur nu de ska gå till vet jag inte. Är lite pirrig inför imorgon, jobba på de nya jobbet, huuuh. Men jag tror på mig själv! Det kommer gå braaa! Bara jag hittar dit, haha. Som ni alla vet är jag nog den största virrhönan i världen. Lokalsinnet ligger nog inte på min starka sida heller.

Nu har de flesta som jag känner varit på sin Lasse konsert och nu återstår bara MIN!!! På torsdag den 22a nov kl 19:30 ska jag infinna mig på annexet - GLOBEN!! Mäktigt värre! Lars winnerbäck! Wowooohohoo!


Nä, sova var det! Go' natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0