Snurresprätt.

I'm done! Jag är lite rädd att all min packning inte ska få följa med, eller så säger dom att jag måste köpa två platser, bara för att det råkar vara jag skulle det inte förvåna mig. Jag märkte nyss att tåget inte alls går klockan tjugotvå utan tjugoett!!! Ja, har faktist inte orkat boka biljett än. Haft så mycket att göra, tillexempel spela harpan på datorn, de är viktiga saker. Och att prata i telefon, ännu mera viktigt. Nå, ska väl snart bege mig till gymet och säga upp mitt medlemsskap, måste dock gå och det regnar. Jävla Stockholmsväder. Sen, sen ska jag åka till centralen och boka biljett.

Kunde inte somna inatt, sprang runt och städade för att göra något. Sen när Emil kom hem från jobbet imorse gick vi till bullens och köpte nybakat bröd och pepparkakor som såg ut som tomtar. Såna ska jag lätt baka när jag kommer hem! Jag ska fan baka massor, saknat det lite. Eftersom vi inte haft något kök här på tre månader, jävligt ghetto. Men igår.. så kom de några fula gubbar och la nytt golv och satte in en ny spis. Baaara för att jag måste åka hem, tss.

Åh, jag känner mig nervös på något sätt. Typ darrig. Darrigheten kanske beror på noll sömn? Men jag har knappt sovit något på flera dygn. Min hjärna har arbetat för hårt för att ha tid att vila. Dessutom får jag inte tag i min arbetsgivare, så nu måste jag åka hem utan att ha pratat med henne. Men de är fan inte mitt fel, ringer man inte åt mig på två veckor och inte ringer tillbaka när jag väl slår in numret, vafan gör man? Säkert inte hela världen att jag slutar, dom verkar ju inte behöva mig särskilt mycket! Och, den snälla tanten på väderkvarnen ringer jag senare och meddelar att jag inte kan komma den tolfte och inte sedan heller. Vad håller jag på med egentligen? Jag vet inte riktigt. Ska hem och få lite kött på bena, tror jag. Jag vill inte berätta hemligheten! Hohoho. Nä nu får det vara nog, jag slösar tid på ingenting just nu.

Såå.. Nu gymet, sen centralen. Sen hem, äta och blablablaaa! Sen åka tåg i en evighet. MMMMM VAD KUL!!!!!


Kommentarer
Postat av: sanna

Men gu va roligt att du kommer hem. :P

2007-11-30 @ 17:36:25
URL: http://kronk.blogg.se
Postat av: josefin

hoppas resan hem gick bra, härligt att du är på hemmaplan igen :) hihih..

2007-12-01 @ 01:29:13
URL: http://tarjajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0