ovesentligt

Jag hade spillt vin på min vita piké tshirt, men det gjorde inget eftersom mörkret döljde fläckarna.

Blää, jag får inte bukt på mitt bloggande idag så jag struntar i att skriva nåt vesentligt! Inte för att jag nu brukar göra det, men endå.

Um, idaaaaaaag:
Köpt billigt hårspray för elva kronor och försökt lära emil att spela ett kortspel som heter femhundra. Men det var ungefär lika enkelt som att lära en enbent att cykla. Trots de förlorade jag hur de nu gick till!

Jag är mätt mätt mätt och stoppad upp till halsen. Min mage är som en rund köttbulle! Uuhuu usch, de känns verkligen inte bra. Jag hatar att vara såhär mätt! Så därför ska jag hoppa till sängen (kanske studsa) och läsa de sista sidorna av min bok! Tacka vetja Marian Keyes för hennes författarskap!

GONATT VÄRLDEN!

Kommentarer
Postat av: Alex

Vinfläckar är ingen höjdare
Sov gott :)

2007-11-11 @ 02:56:27
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: Marrrrcus

: )

2007-11-12 @ 01:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0