Morgonstund har guld i mun'

Gomorrn! Ja, de är ju tur att man känner sig pigg när man vaknar efter en sådär fyra timmars sömn. Såfort jag sätter näsan mot rutan träffar solens strålar mig, skööönt! Sitter och tittar ut på alla hurtbullar som är ute och rastar hundarna eller pensionärerna som motionerar runt med sina stavar. Tänk om man kunde vara så flitig själv också. Ja, de får bli imorgon. Nu är de ont om tid, en lång dag lurar på mig bakom ett hörn. Ska dra och jobba! Hoppas lampan i badrummet inte slockar just när jag ska infinna mig där inne (dvs snart). För jag vet inte riktigt om det finns några nya. Trevlig onsdag!

ps. Maja, dö inte i någon busskrasch idag. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0