Cuz' I'm going home!

Jag har köpt en hockeytrunk och inte för att jag har planerat att börja spela hockey, utan för att jag ska packa i den. De här känns så jävla skumt. Jag flyttar hem imorgon, JAG FLYTTAR HEM IMORGON! O herregud, hur ska det gå. Kommer nog ta några veckor att smälta allt. Det blir en stor omställning igen. Men nu på de gamla vanliga planet och utan Emil. Det är sorligt. Dessutom vet jag inte hur jag ska få med mig allt, sånt som kläder, sängkläder, handdukar, böcker, dvdfilmer, cd-skivor och tusen andra saker. De rymms fan inte i mina väskor. Så det blir att skänka bort multum med tygtrasor och prylar. Men det går ju till goda ting som välgörenhet. De är bra, bra skit!

Måste fortsätta att packa snart, min tredje ompackning. Åker morgon med 22tåget och är hemma i Luleå på fredag mitt på dagen. Då kommer mamma och mormor (som råkar vara hos oss nu) och hämtar mig. Sen blir det att julpynta och dricka glögg! På lördag är det kalas för min lillasyster Sara som fyller tre år, och någonstans mitt i allt ska jag träffa mina vänner. Kul kul kul!

Ja, packa var det! Adjööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0