Come over to my place


Om man skulle gämföra min rastlöshet med avståndet mellan jorden och solen, så skulle svaret bli att rastlösheten är lika stor som de är långt mellan planeterna.
Jag vet inte säkert, men jag tror att de har med något att göra som kallas ARBETE!
Ge mig ett jävla jobb från 8-17 fem dagar i veckan med ledig helg! Då, dåå skulle jag vara lika nöjd som ett barn på julafton. tss. Det funkar inte att hänga runt på en lös tråd och dingla över marken jämt och ständigt. Extraanställd är de sämsta man kan bli! griin GRIN!

Men mitt superviktiga samtal idag, gick över alla förväntningar väldigt bra!
Så snart kanske jag slipper det där med att hänga lös på en tråd, och istället stå stadigt med fötterna på jorden.
Ett litet ljus har tänts.

På tal om ljus, så är det snart första advent. Det är knappt så jag kan tro det själv. Snart har jag bott i Stockholm i ett halvår, och nu trodde jag att jag skulle komma på någont bra om det hela. Men icket, hmm. Det känns bra för det mesta men allt har sina upp och ned gångar.
Så därför känns det bra att julen närmar sig, får då ska jag åka HEM!
Hem till mina käraste vänner och hem till min underbara familj och alla mina syskon!
Med vilken del jag ska fira jul är ännu oklart. Huvudsaken är att jag får träffa alla!
Och jag tänker inte sitta och skriva hur mycket jag saknar alla, för det vet dom ju redan!
En annan sak som jag vet, är att de saknar mig lika mycket! (Var tvungen)

Gonatt och sov gott!
Nu ska jag bekanta mig med en ny bok
av, Marian Keyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0