chrrrrrristian kjellvander, tack!


JAG SATTE ÄPPLET I HALSEN när jag fick veta att en vän uppe i Luleå hade tagit körkort idag! Ja, han berättade det alldeles själv. Ungefär lika sannolikt som att jag skulle börja odla gräs i köket. Tss, ett stort grattis till honom iaf!

Jag och emil brummade till ubbe i bagis idag. En julklapp kom i förskott, en liten kissemiss på fjorton veckor till ubbe. aaaaaw så söt!

Ja, en sak till. Tänkte ta mig friheten och gå till ica maxi, eller vadå friheten, drar väl dit bäst jag vill! I alla fall så har de öppnat ett Espresso House där och när jag kom dit o skulle köpa en efterlängtad kopp kaffe ville de ha 27 jävla spänn för den!! tss, inte en chans! Köpte lite gurka istället och gick hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0