Använd fingerfärdigheten?

En månad kvar till jul! Prickprickprick! Kanske dags att skriva en önskelista, eller för all del måla en. De gjorde jag när jag var liten och inte kunde skriva. Lite sött alltid. Minns att jag ritade en ficklampa, um? Nå, jag är sjukt uttråkad och jag har inget gott att äta, får inte se på O.C, är inte trött, har ingen bra bok att läsa, kan inte ringa någon för pengarna på mobilen är slut och jag äger trettiosju kronor så jag kan heller inte gå ut och dricka öl! Ibland är de rätt illa faktiskt, men jag lever på gårdagen och ser fram emot jul! Flyget mot Luleå den 23e dec! Remember!


Oh yes! Jag bjuder lite på mig själv här!!

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0