Allt tar sin tid

Hejhejhej! Det var en riktigt riktigt tuff helg som innefattade totalt fem timmars sömn och hårt arbete. Så jag var tvungen att sova i ungefär två dygn för att hämta mig. Eller så har jag varit trött av andra anledningar. Jag kan räkna upp ganska många. Men det verkar som att allting kommer lösa sig inom en snar framtid, kan åtminstone ge det ett par månader.

Nu kanske man skulle få sig ett par timmars sömn (igen), för vem vet. Imorgon kanske man måste knacka dörr i trapphuset efter någon som har tvättstugenyckel. Jävligt kul!
Ikväll har jag iaf övertygat Emil om att O.C är en bra serie! De tog bara ett halvår, men de var ju såklart värt! ;)

go' natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0