Sunday bloody sunday!

Jag tog mig igenom den här helgen trots allt. Men så sjukt trött och hängig jag känner mig just nu alltså. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Fryser och svettas om vart annat och min mage är ajaj och skallen spränger. Ett bakslag av för hög aktivitet med för mycket dryck och lite sömn, kanske? Vad vet jag. Imorgon är det den stora dagen som sedan skall övergå till ett nytt år, till 2008! Helt otroligt! Jag tänker ta dagen som den kommer, allt inför imorgon känns lite rörigt. Men det kommer nog sluta kanon bra!

Säls födelsedagsparty i fredags blev toppen! Jag åkte dit utan förväntningar alls och kände mig inte ett dugg peppad. Men tjii fick jag! Rolig kväll med miljoner människor! OCH JAG HADE INTE ALLS PÅ MIG ESTETBRALLER! Käften på er grabbar!

Efter fredagens bestyr mot lördag morgon fick jag 1,5 timmars sömn. Sen mötte jag upp min vän från Gällivare och roade honom. Jag försökte åtminstone. Det blev en sväng på stan och en vända på storheden. Middag med öl och sedan glodde vi på Mäklarna. Så jävla bra serie!! YEEY!!

Söndag, märklarna, trött trött trött trött.. Samlar kraft inför nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0