So shut your mouth now big boy!

JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG just nu! Vad har arbetsgivare i skallen egentligen? En näve jävla sågspån skulle jag vilja påstå. Kanske inte alla, men nu åker varenda en över kanten iaf. Okey, jag skulle ha fått min lön idag från Robert's. Eftersom det kom en lönespec igår och de stod att jag skulle få pengarna idag för "november".. Då undrar jag, vart fan tog de örena vägen som jag skulle fått i november för oktober? Det står inte ens att jag har jobbat då! TÄNKER DOM LURA MIG ELLER VAFAN? Hon (min arbetsgivare) sa liksom att hon hade koll på dagarna så att jag skulle få betalt för dem. Men det verkar knappast stämma.. Plus att jag inte har fått in pengarna idag. De kommer imorgon, enligt min internetbank. ÅH MIN DAG är så jävla förstörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0