MMM MÅNDAG!

MMMM VAD SKÖNT att sitta inlindad i ett täcke den här tiden! Vi säger att jag är utslagen från igår, eller deprimerad kanske! Jag och Maja spelade Bingo Lotto igårkväll, men inte tusan vann vi nåt! Fel på lotterna fö fan! Vi gottade oss i glögg och lussekatter, popcorn och massa vin. Som plåster på såren liksom. Men vi tar igen det på uppesittarkvällen den 23e. Då jävlar ska jag ha en bil. Inte nu för att jag ens har något körkort, men man kan alltid sälja bilen och bli rik och göra nåt kul för pengarna. Skulle sitta fint som julklapp. Nu måste jag trassla ut garnystanet, kommer snart tillbaka! Höhööhö.


Kommentarer
Postat av: ewe

Mjo.. men det var så att du inte hade VARIT på fem ;D

2007-12-10 @ 17:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0