Jag vill bli en björn!

Jag är så stressad att till och med mina fingrar speedar på tangentbordet. Har åkt runt från det att jag vaknade tills nu. Och när jag väl skulle ta bussen till pappa från Mjölkudden har det blivit pissväder. Mina skor blir blöta. När jag hoppar av på Varvet kommer jag på att jag måste en sväng förbi Statoil. Går dit och på vägen blåser de som fan så att min mössa flyger av, ut på bilvägen i en vattenpöl! YEEY! Väl framme på Statoil så köper jag det jag ska ha och går hem. När jag kommer hem undrar jag vars fan mina vantar är.. Ja såklart på macken. Så de är bara att gå tillbaka med arga kliv och hämta dem. Nu kippar det i skorna.

Imorgon måste jag kliva upp tidigt för att åka hem, sen ska jag möta Linn på stan kl 12. Fika och vandra runt. Kl 16 ska jag träffa Jonna och sedan vara hennes smakråd för kläd inköp. Väl efter det ska jag skynda mig hem och fixa i ordning mig själv för att sedan åka hela jävla vägen till Örnäset där det ska hållas födelsedagsparty! På lördag ska jag må bra och vara duschad o klar klockan 09! För att en kompis uppifrån kommer på besök. Söndag.. vilodag? Måndag, nyårsafton. Tisdag, ångest och bakisdag?

YEEEE! MM! Jag riktigt njuter av denna situation! >_<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0