Jag har inte varit på fem?

ÅH VILKEN HÅRD HELG! Jag har nästan hämtat mig från fredagens bestyr. Vilket innefattade förfest, utgång på Kafelino och sedan efterfest hos Evelina &Company. Jag ville ju spela charader! Sen hur jag kunde må så dåligt igår är en annan sak. Jag hann bara sova fem timmar, sendan skulle jag med och handla på storheden, äta lunch hos farmor, tillbaka till pappa och baka pepparkakor med min treåriga lillasyster, sedan titta på tusen avsnitt av Pippi Långstrump, leka i hennes rum och låna ut mina kläder så hon kunde klä ut sig. Testa aktivera er i tio timmar när man är så bakis att man knappt orkar röra sig. Jag vet fan inte hur jag lyckades. Hahaha. Nåväl, det var jävligt trevligt i fredags, men en viss person verkar ha blivit aningen irriterad på mig. Don't know why? umhumm!




Jag var visst i farten med kameran i fredags! MMM man får rosiga kinder av vin. ÅÅH!

Nu ska jag fräscha upp mig! Tjiiing!


Kommentarer
Postat av: ewe

Menas rubriken ditt fnatt hos mig? ;P

2007-12-09 @ 20:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0