Fynd och fika!

Gomorrn' va! Det är skönt att stiga upp med tuppen, dricka kaffe och se på julkalendern insvept i ett tjockt fluffigt täcke. Nej jag är inte tre år, jag tycker bara att det är mysigt. Man får ut mycket mer av dagen om man är uppe tidigt och känner sig aningen piggare om man skymtar dagsljuset. Just nu är det total mörker, men om någon timme eller två ljusnar det!

Igår hängde jag och Evelina runt på stan i över fem timmar. Det var en jävligt trevlig dag trots att det var snorhalt och regnade. Vi käkade på Sub & Company och gick in och ut i affär efter affär. Jag hittade en jättefin jacka som mamma nu ska köpa åt mig i julklapp och även ett par jeans. Yesyes. På kvällen drog jag och hyrde film med Louise och Henrik och mjam. Avslutade kvällen mot tjugotre och somnade sedan sött.

Nu är klockan snart halv nio och vi får se vad jag tar mig för idag! tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0