Fröken perkulator har talat!

Nu fick jag ett litet sug av morgonbloggning. Jag har sovit ungefär fyra timmar inatt och blivit väckt x antal gånger. Av en pappa som smyger upp i natten för att äta smörgås och sedan utav alla småbarn som kretsar omkring och varken vill borsta håret eller ta på sig kläderna. Två minuter innan mitt alarm 08.10 är jag klarvaken. Med halvklar syn stiger jag ut i hallen vidare mot toaletten, Sara skiner upp som en sol när hon får syn på mig. Du glade barn! Sen blev det en kopp uppvärmt kaffe. Jag orkade verkligen inte börja koka nytt i pannan. TRO DET ELLER EJ men jag åt en macka också. MMM GRAVAD LAX och senap! Det var ungefär det som fanns i kylen utöver OST. Ewe, de där var en pik! Nu ska jag skutta in i duschen sen ska jag möta upp, just det.. Evelina! Tror snart hon är värd en bild på min blogg, så mycket som jag skriver om na'.

NU BRÅDIS! AJÖKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0