Friday i'm in love

NONONONOOO!! Hinner knappt slå upp ögonen innan fredagsstressen lurar bakom kudden! Varför blir allting extra jäktigt bara för att det är fredag? Man blir ju helt knäpp! Ska rusa iväg till bussen strax och möta upp MISS E! Gå hundra ärenden på stan och sedan inhandla alkoholhaltiga drycker! DET ÄR FREDAG VI SKA PARTA!!! Liksom..
Elisabeth kom hem från Örebro i veckan så jag och Jonna tänkte dra me na' ut! Sen får vi se vilka som ska hänga på! Det kommer bli jävligt trevligt och jag ser fram emot denna kväll!

PROBLEM!?!?!
Jag håller på svälta ihjäl och det finns ingen mat
Min mobil har dött och laddaren har gått sönder av någon jävla anledning!??!?!!
Har nu en skitgammal telefon med noll nummer, grattis..
Jag vet inte om jag ska lämna igen dessa kläder som jag köpte för någon dag sen?!?!
ÅÅÅH FREDAG, ÄLSKA FREDAG!!! Arrrrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0