Fredag likamed party!

Wohohoo! Sitter hemma hos mina kusiner och väntar på att allt ska dra igång! He' blir party ikväll mot min vilja! Nej, inte fick jag ligga hemma i soffan och bli tjock inte. Men de är nog tur. Det kommer säkert bli en rolig kväll! Lite förfest med folk sen utgång på Kafelino, än en gång mot min vilja! Tss, nu ska jag inte vara så jävla neggo! DET KOMMER bli jätteroligt! Wohoho!!

Idag har jag köpt en jacka och ett par jeans! Var ju tvungen att be om presentkartonger också. Så mamma kan slå in sakerna och hoppas på att jag kommer glömma bort vad jag ska få i julklapp! Alltid lika kul att gå och köpa sina egna grejjer! Yesyesss!

Nu ska jag röra mig! Tjingtjolahejsvejspingeliding!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0